Брендинг гастробару
Zeppelin
Ми розробили айдентику, яка б привабила нову, але характерну для міста аудиторію. Концепція пабу — традиційний, демократичний, однаково привабливий для молоді та дорослої аудиторії. Ми зосередилися на «льотній» тематиці, аби уникнути прямих асоціацій з музичними субкультурами. Саме тому ввели зображення дирижаблю: його лінії дублюють лінії напису. А також персонажа — колишнього пілота, який зараз працює барменом. Через нього транслюються всі месседжі закладу.
Розробили металічну вивіску, шрифти та патерн, крафтову паперову продукцію (костери, прапорці для бургерів, серветки, меню, упаковки), уніформу для персоналу. Запропонували єдиний стиль ведення соцмереж.
Made on
Tilda