Нова айдентика
магазину косметики
ProfLine
Клієнт
Profline — на ринку косметики представляє 5 брендів професійної косметики для салонів краси.

Задача
Розробити нову айдентику та гайд для використання в соціальних мережах.

Рішення
Перед нами стояло завдання оновлення бренду Professiolal line.
Попередня айдентика не відображала суті бренду.
СТАРИЙ ЛОГОТИП
ОНОВЛЕНИЙ ЛОГОТИП
Логотип добре зчитується, асоціюється з професійною косметикою.
Зручний для використання як друкованої продукції, так і для веб-сайту.
Основним кольором для логотипу був обраний чорний та білий.
Нейтральні кольори не братимуть на себе забагато уваги й не заважатимуть логотипам продукції. Червоний можна використовувати
для виділення акцій або там, де логотипи продукції не будуть використовуватися.
ТИПОГРАФІКА
КОЛЬОРИ
#ED1C29
#C1BEAF
#000000
В якості основного шрифту ми обрали Playfair Display.
Це шрифт, орієнтований на елегантний, стильний печатний та веб-дизайн.
Основна комунікація Profline з аудиторією - це соціальні мережі,
Тому особливий акцент у розробці гайдлайну ми зробили саме
на оформлені соціальних мереж зробили їх універсальними та простими у використанні.
Коли: 2019
Концепт: Олександр Ярмоленко
Дизайнер: Анастасія Ступак
Made on
Tilda