Клієнт Profline — на ринку косметики представляє 5 брендів професійної косметики для салонів краси.
Задача Розробити нову айдентику та гайд для використання в соціальних мережах.
Рішення Перед нами стояло завдання оновлення бренду Professiolal line. Попередня айдентика не відображала суті бренду.
СТАРИЙ ЛОГОТИП
ОНОВЛЕНИЙ ЛОГОТИП
Логотип добре зчитується, асоціюється з професійною косметикою. Зручний для використання як друкованої продукції, так і для веб-сайту. Основним кольором для логотипу був обраний чорний та білий.
Нейтральні кольори не братимуть на себе забагато уваги й не заважатимуть логотипам продукції. Червоний можна використовувати для виділення акцій або там, де логотипи продукції не будуть використовуватися.
ТИПОГРАФІКА
КОЛЬОРИ
#ED1C29
#C1BEAF
#000000
В якості основного шрифту ми обрали Playfair Display. Це шрифт, орієнтований на елегантний, стильний печатний та веб-дизайн.
Основна комунікація Profline з аудиторією - це соціальні мережі, Тому особливий акцент у розробці гайдлайну ми зробили саме на оформлені соціальних мереж зробили їх універсальними та простими у використанні.
Коли: 2019 Концепт: Олександр Ярмоленко Дизайнер: Анастасія Ступак