Брендинг конференції
LPG Ukraine Workshop
Клієнт
A-95 Consulting — провідна аналітична та консультаційна компанія на паливному ринку України.

Задача
Розробити графічний концепт для семінару, присвячений технічним питанням ринку зрідженого газу від організаторів щорічного форуму LPG. У стислі строки створити дизайн, що відповідає темі конференції та доречно впишеться у простір, де вона проводитиметься. Головна вимога — усі елементи брендингу мають легко трансформуватися під суміжні теми й можливість бути використання під час наступних конференцій. Створити макети для широкоформатного друку, розробити подарункові матеріали.

Рішення
Розробили графіку, яка підкреслила тему події. Текстовий логотип адаптується під різні задачі. Графіка для простору вдало вписалася в інтер'єр та екстер'єр місця проведення.
Логотип існує у трьох варіаціях, жодна з них основна. Таким чином вирішено проблему розміщення на різних носіях — від широких веб-банерів до вузьких вітальних конструкцій.
У якості додаткових елементів графіки додаюються дві перші літери слова Workshop. Вони можуть бути використані як окремо, так і у вигляді патерну.
Сувенірами для гостей конференції виступили брендовані папки з блокнотами всередині. Перша сторінка блокнота містить програму заходу.
Рік: 2019
Концепт: Олександр Ярмоленко
Дизайнер: Анастасія Ступак
Made on
Tilda