Айдентика Grand Prix Oil
Клієнт
Grand Prix Oil — це компанія, що займається постачанням газу, нафти й інших паливно-мастильних матеріалів.

Задача
Розробити графічний концепт, який не буде «в лоб» говорити про напрям діяльності. Створити сучасну айдентику, що покриватиме внутрішні потреби компанії.

Рішення
Задизайнили яскраву та влучну графіку, яка відповідає напряму галузі та внутрішнім відчуттям клієнта.
Логотип складається з назви й стрілки, що символізує вчасну та швидку доставку товарів. Вона рухається по орбіті й повертається в ту саму точку — так ми відобразили постійність і надійність постачальника.
Елементи логотипа претворились у графіку для підтримки фірмового стилю.
Концепт: Олександр Ярмоленко, Анастасія Ступак
Дизайн: Анастасія Ступак
Коли: 2019
Made on
Tilda