Айдентика Boont!
Клієнт
Boont! — це про популярну культуру. Від фанатів для фанатів.

Задача
Розробити айдентику організатора тематичних подій і магазину ніштяків, пов'язаних з коміксами і популярною культурою.

Рішення
Відобразили внутрішню позицію візуально. Створили шаблони основної продукції для швидкого запуску в роботу.
Логотип мав відобразити причетність до популярної культури, бути водночас простим і адаптивним. Ми зупинилися на варіанті, набраному «фільмовим» шрифтом у червоному «коміксному» кольорі.
Скорочена версія лого — іконка — нагадує маску з мечем. Вона ідеально вписується в тематику проєкту.
Логотип побудований на основі плакатного шрифта. Такі часто зустрічаються на плакатах до фільмів. Це здається доречним, адже основна графіка, що створюватиметься на основі айдентики — це плакати та веб-банери. Нахил додає динаміки й активності.
Також, на прохання клієнта, ми розробили кириличну версію логотипа. Для основної графіки маємо три версії лого у трьох кольорах.
Але трьома кольорами айдентика не обмежується. За потреби можна використовувати лого в будь-якому кольорі, якщо цього потребує фон. Наприклад, на фотографії чи промо-картинці.
Плакати передбачають промо майбутніх кінопоказів, виставок, лекцій та інших подій, пов'язаних з популярною культурою.
Вони побудовані на основі 10-стовпчикової сітки. Усі елементи вільно рухаються, не заважаючи один одному зі збереженням впізнаваності айдентики. За таким шаблоном легко адаптувати плакати під різні події.
Той самий принцип приміняється до банерів і шаблонів для соцмереж.
Концепт: Олександр Ярмоленко
Дизайн: Анастасія Ступак, Михайло Євтушенко
Коли: 2018
Made on
Tilda