Айдентика для Black Sea Petroleum Trading 2018
Клієнт:
Форум «Консалтингової групи А-95», пов'язаний з морськими поставками нафтопродуктів. Щороку гравці ринку зустрічаються для обміну досвідом.

Завдання:
У стислі строки розробити фірмову графіку та продукцію для події. Головна вимога - адаптивний дизайн, аби клієнт міг самостійно та швидко з ним взаємодіяти: коригувати списки учасників, робити email-розсилку і т.д. Також потрібно було спроектувати фотозони заходу, розробити роздаточні та подарункові матеріали.

Рішення:
Розробили універсальну графіку, яка підкреслила специфіку події та її безпосередній зв'язок із Чорним морем. Мінімалізм зумовлений термінами на виконання, а також доречністю: графіка мала органічно виглядати на всіх промо-матеріалах форуму. Лаконічний логотип легко адаптуватиметься до майбутніх заходів компанії.
Окрім стандартного пакету рекламної продукції ми розробили папку, що містить розклад форуму, записник та відділення для бейджу учасника


Веб-банери
Бейджі учасників
Папка з блокнотом та розкладом форуму
Рік : 2019
Концепт: Олександр Ярмоленко
Дизайнери: Анастасія Ступак, Ксенія Шляхтіна

How to be a graphic designer without losing your soul
Контакти
Made on
Tilda